woensdag 5 november 2014

Shoplog Hema: deskplanner en clips


Ik leef echt als een chaoot. Plannen en de naam Miranda worden nooit in dezelfde zin gebruikt en ik raak echt alles kwijt! Als kind kreeg ik ook plastictassen mee als schooltas omdat ik de vorige 6 schooltassen verloren was in ongeveer 3 maanden tijd.
Nu ik in mijn laatste jaar zit van de opleiding onderwijs assistent en volgend jaar ga beginnen aan de HBO opleiding pedagogiek zal ik mijzelf toch echt wel moeten aanleren om beter te gaan plannen.. Dus heb ik vandaag wat aankopen gedaan bij de HEMA die mij hiermee zullen moeten helpen. Wie weet zal ik ooit toch echt de beginselen van het plannen onder de knie krijgen! 

Allereerst heb ik de deskplanner (€3,95) aangeschaft. Hij ziet er naar mijn mening erg mooi uit. De voorkant is wit met grijs en hier en daar een roze detail. Als je hem opent zie je een overzicht van één week. Hierin kan je opschrijven wat je wanneer moet doen.Je kan je huiswerk inplannen, afspraken en allerlei belangrijke zaken die je die dag moet doen! Je kan zelf een systeem hiervoor gebruiken zodat jij de deskplanner fijn in gebruik vindt!
Aan de andere kant van de bladzijde is er ruimte voor een to-do lijstje voor de week en notes die je wilt maken. Ook is er een leeg wit vlak waar er ruimte is om zelf iets in te vullen!
Doordat deze deskplanner een harde kaft heeft heb je de mogelijkheid om hem recht op te zetten. Op deze manier kan je hem netjes op je bureau zetten.

Hema €3,95 Deskplanner

Daarnaast heb ik clips aangeschaft. Deze clips zijn handig om belangrijke documenten bij elkaar te houden. Elke clip heeft zijn eigen tekst. Op die manier kan je duidelijk aangeven wat je nog moet doen met het document. Ik zag ze hangen en ik was meteen verliefd. Ik denk dat ik ze volgend jaar veel kan gebruiken wanneer ik veel teksten moet leren.

Hema €2,50 Clips

Kunnen jullie goed je plannen? Hebben jullie nog tips? Laat een berichtje achter. 
Volg me op Bloglovin - Facebook - Instagram - Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je een berichtje achter? Ik vind het leuk om jullie meningen te horen :)
Liefs Miranda