vrijdag 14 november 2014

Shoplog Voucher vandaag: trainingslegging


Sinds ik ben begonnen ben met fitnessen is het voor mij een kleine verslaving geworden. Ik begreep het eigenlijk nooit: dat mensen zichzelf zo graag afbeulen in de sportschool. Tot ik zelf begon en erachter kwam hoeveel energie er vrij komt tijdens een training. Al snel begon ik veel meiden te volgen op instagram die gezonde recepten posten en hun progressie bij houden. Ook ging ik opzoek naar leuke kleding om in te trainen en kwam ik bij de site vouchervandaag. Deze site geeft dagelijks nieuwe vouchers om producten goedkoper aan te schaffen. Op deze site vond ik deze training legging en ik werd spontaan verliefd. Hij zag er zo mooi uit dat ik hem meteen heb aangeschaft voor 12,95 inclusief verzendkosten.

Een kleine maand later werd hij eindelijk geleverd. Ondertussen had ik al een aantal mails gestuurd naar de klantenservice van voucher vandaag met de vraag of hij nog wel geleverd zou worden.
Toen ik de legging aandeed kwam ik erachter dat die erg krap zit. Terwijl er op de site stond dat hij passend zou zijn voor XS tot en met L. Ik heb zelf een maatje S dus hij zou duidelijk moeten passen. Ook was de stof niet dekkend; mijn huid is zichtbaar door de stof heen.

Ik vind het erg jammer dat ik een miskoop heb gedaan vandaar dat ik dit wil delen met jullie!
Hebben jullie zelf ervaring met voucher vandaag? Was dit een positieve of negatieve ervaring?

Volg me op Bloglovin - Facebook - Instagram - Twitter

2 opmerkingen:

  1. Beste Miranda,

    Jammer om te horen dat de broek je tegenvalt. Wanneer een product niet bevalt kun je binnen 2 weken na ontvangst een retourcode aanvragen bij onze klantenservice en het product retour sturen. Je krijgt dan van ons je aankoopbedrag teruggestort op je rekening.

    Groet,

    Tim
    Vouchervandaag.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor de tip Tim. Ga ik doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je een berichtje achter? Ik vind het leuk om jullie meningen te horen :)
Liefs Miranda