woensdag 19 november 2014

Little update: my health

Blijf genieten van de mooie dingen,
ook al zit het soms even tegen

Afgelopen weken hoorden vele die mij kennen mij klagen. My back is killing me, dus ben ik langs gegaan bij de fysiotherapeut. En wat bleek?.. Mijn ruggengraat is ingedeukt en er is bindweefsel overheen gegroeid. Ik mag voorlopig geen dingen doen die pijn doen (lees: volleybal) en absoluut geen krachttrainingen meer. Toen ik dit hoorde kon ik wel huilen! Ik was net zo hard bezig met trainen. Had de hele let's get fit instelling en nu heb ik al last van mijn eerste blessure.
Voorlopig alleen maar cardio (lees; crosstrainer) en zo min mogelijk belasten.
Ik zal dus mijn abchallenge moeten uitstellen tot een later moment! Voorlopig geen blog's over progressies en andere workouts. Natuurlijk blijf ik gewoon bloggen! Ik blijf lekkere recepten, shoplogs en andere dingen posten! Want ik merk dat mijn blog erg goed word gelezen. Laat ook is een berichtje achter! Daar word ik namelijk zo vrolijk van!

Over een aantal weken hoop ik weer van start te gaan met trainen en dan ga ik dubbel zo hard mijn best doen om verder te gaan waar ik was gebleven. Work hard, live healthy! Dus nu eventjes work not so hard (aldus mijn vriend) but live very healthy!

Volg me op Bloglovin - Facebook - Instagram - Twitter





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je een berichtje achter? Ik vind het leuk om jullie meningen te horen :)
Liefs Miranda