donderdag 4 december 2014

Goodbye november, Hello December!

Wat gaat de tijd toch snel. November is voorbij gevlogen. De afgelopen tijd heb ik het heel erg druk gehad met school, werk en gewoon leuke dingen doen met mijn vriend en vriendinnen. Hierdoor heb ik een tijdje niet gepost maar ik wil toch graag nog even terug blikken op november.


  • Ik ben al weer helemaal gewend aan mijn nieuwe liefde: mijn iPhone 5C. Wat is die telefoon toch heerlijk gebruiksvriendelijk! Héérlijk!
  • De 7 maanden die ik samen ben met mijn vriend hebben we niet gevierd in mijn favoriete sushi restaurant maar met heerlijke hapjes thuis op de bank en in bad! Dit was een van de beste avonden die we samen hebben doorgebracht! lovelovelove
  • De conferentie van de rechten van het kind was zeer indrukwekkend! Binnenkort zal ik hier een blogpost over plaatsen want er worden nog steeds te veel kinderen in Nederland misbruikt en mishandeld. Hier moet echt wat aangedaan worden!
  • Alles naar de klote, back in Rotterdam was een heerlijk feestje. Door de blessure aan mijn rug heb ik daar ook nog even backstage op een bank mogen liggen. Kan ik dan ook weer van mijn bucketlist afhalen! ;)
  •  Toen ik bij de bushalte aankwam lopen stond mijn vriend daar met een roos in zijn handen. Dat was echt een geluksmomentje! Daarna samen heerlijk uit eten geweest  bij mijn lievelings- sushi restaurant. Hele avond onze telefoon uitgezet en ontzettend veel gelachen met elkaar. Perfect night!
  • De verjaardag van mijn zwager was heel erg gezellig met heel veel drankjes en heel veel vals gezang van mijzelf en de familie! Volgende dag moest ik wel heel erg vroeg op want mijn eerste werkdag was aangebroken. Ik heb de hele dag in de buisnesslounge gewerkt van ADO tijdens de wedstrijd ADO - Ajax. Erg leuk!
En nu is december alweer aangebroken. Morgen vier ik op stage Sinterklaas (lees: 6 uur opstaan om te pieten een zwarte kleur te geven) En van het weekend Sinterklaas vieren met de familie. Aanstaande zondag de horeca training van het bedrijf waarbij ik ben aangenomen en dan is het weekend weer voorbij gevlogen.


December is echt mijn lievelingsmaand de sneeuw, de warme chocolademelk, de donkere dagen voor kerst, de warmte van de open haard dus ik kan niet wachten om al mijn verwachtingen van deze maand te delen met jullie!
  1. 6 december; pakjes avond vieren met het gezin; mijn ouders, mijn 3 zussen, mijn 2 zwagers, mijn vriend en mijn neefje, heel veel cadeautjes en gezelligheid!
  2. Ik ga deze maand heel veel werken voor Cum Laude en moet ook heel veel oppassen. Dat betekend lekker veel geld verdienen zodat ik tijdens de kerstvakantie lekker kan gaan shoppen!
  3. 19 december ga ik een weekend naar mijn schoonmoeder toe in Uden. Eerste keer dat ik daar op bezoek ga dus ik ben heel benieuwd!
  4. Dit jaar ga ik weer een bezoekje brengen aan het glazenhuis. De hele dag en nacht doorbrengen in Hilversum met een hele groep vrienden! Dat wordt héél erg gezellig!
  5. Kerstavond vier ik bij mijn vriend thuis cadeautjes zijn al gekocht en ik kan niet wachten om deze onder te boom te leggen!
  6. Eerste kerstdag vier ik met het hele gezin bij mij thuis. Sushi als voorgerecht is zeker een aanrader met kerst!
  7. Tweede kerstdag gaan we naar Uden om daar kerst te vieren met de andere kant van mijn vriend zijn familie! 
  8. Oud en Nieuw is altijd de dag geweest dat ik mijzelf het liefst in vieren zou splitsen om overal te kunnen zijn maar helaas gaat dat niet. Eén ding weet ik zeker.. ik ga heel veel oliebollen eten en goed genieten van de champagne!
En dan voor je het zelf door hebt is het alweer 2015. Wat gaat de tijd toch bizar snel! Ik kan niet wachten tot de kerstvakantie begint en ik weer lekker dagen door kan brengen met mijn lieve vriendinnetjes, vrienden en vriend!

Wat zijn jullie verwachtingen van de maand december? Vinden jullie het net als ik ook de leukste maand van het jaar of betekend het voor jullie alleen maar stress met de drukke dagen?!


Volg me op Bloglovin - Facebook - Instagram - Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je een berichtje achter? Ik vind het leuk om jullie meningen te horen :)
Liefs Miranda